keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Päivitykset hukassa

Ja niin on taas kulunut yli viikko edellisestä blogipäivityksestä. Mulla on ollut ihan tajuttomasti koulujuttuja - runoanalyysiä, runoilijaksi heittäytymistä, ruotsin kirjoitelmia ja sun muuta.. Ihana lukio.

Nää kuvat ja kooste on viime maanantailta, mut haittaneeko toi! En jaksanut laiskuuksissani etsiä musiikkia videoon, toivottavasti ketään ei häiritse. Ihanaa kun kenttä on sula ja voi ratsastaa pelkässä hupparissa. Tai onhan se ollut aika kauan sula, mutta toi aurinko, ihanaa ♥



Ratsuna taas Arttu.  On se vaan huippu! Herra oli loppua kohti vähän väsy ja halus kokoajan mennä kaartoon, raukka.. Tehtiin tunnin alkuun vähän käyntiväistöjä uralta keskikohtaa kohti, mulla meni hirveen kauan tajuta koko tehtävän idea. Ratsastajalla ei ollu kaikki inkkarit kanootissa, mut sujuihan se sit kun tajusin et minne mun piti mennä ja miten  :D Tehtiin myös laukkaverkkaa vapaasti, ja tapahtui JOTAIN. En tiiä, mun raippa kuulemma osu Arttua kylkeen ja se vei mua puolen ympyrän verran ihan 6-0. Raippa pois ja uus yritys, se oli nyt tosi kiva, laukat ei aina pyöriny kunnolla mutta siellä oli jotain tosi hyviä pätkiäkin!

Siirryttiin kuitenkin meidän pääaiheeseen - pysähdykset harjoitusravista keskihalkaisijalla. Arttu pysähtyi tosi hienosti, ei tullut hirveästi haamuaskelia mutta se jäi jotenkin nojaamaan mun vasenta pohjetta vastaan. Vaikka kuinka pidin vastaan niin ei, oikeen tunsin kuinka se kallistu. Vikalla kerralla saatiin tehtyä suht. suora pysähdys, vaikka siltikin Artulla oli kova yritys nojaamiseen. Loppuverkoissa sen väsymys alkoi jo tuntua, mutta ihana se silti oli! Toi hevonen on kyllä itsessään suuri persoona.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti