keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Esteitä

Oon taas pitkän aikaa haaveillut että pääsis hyppäämään. Eilisen tunnin alussa opettaja sitten sanoikin että tänään hypätään, se oli kuin sulosointuja mun korville. Ratsuna mulla oli arvatenkin Helmeri. 

Alkuverkattiin itsenäisesti ja saatiin käyttää kaikkia puomeja mitä kentällä oli. Ensimmäisessä varsinaisessa tehtävässä tultiin pääty-ympyrällä laukassa kavaletti, jonka jälkeen jatkettiin pitkälle sivulle ravipuomeille. 




Seuraavaksi vuorossa oli innari. Tää oli mun ensimmäinen kerta kun hyppään innaria, jonka kyllä ehkä huomaskin. Tuntui etten meinannut edes päästä hyppyihin mukaan, vaikka nyt kun katon videoita, niin ei mulla montaa kertaa niin käynyt. Sain (lähes) aina tuotua hevosen hyvin esteelle ja askeleet sattuivat hyvin, mutta itse hypyissä ei ollut mun mielestä kehumista. Pudotettiin puomit lähes joka kerralla vaikka muuten olisikin mennyt hyvin. Opettajan mukaan Helmeri oli vain varomaton. Onneksi kuitenkin tuli myös niitä onnistuneitakin hyppyjä. 

Kyllä, esteenämme oli pikkuruinen kavaletti, ja asennostani päätellen luulen hyppääväni vähintäänkin metriä.
Helmeri oli tosi kiva jälleen, ja kuumuikin esteillä juuri sopivasti. Ei jäänyt mitenkään huonoa fiilistä tuosta tunnista, vaikka nyt pudotuksia tulikin aika paljon, ja toki paremminkin oisi voinut mennä. Kaikenkaikkiaan oon ihan tyytyväinen, eihän aina edes voi olla voittajafiilis! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti