lauantai 6. huhtikuuta 2013

Paluu arkeen (pian)

Maanantaina olin kirjoittanut postaukseen että tulossa ehkä yksi erittäin positiivinen muutos hevoshommiin, mutta se jäi nyt mahdottomaksi 2 kuukauden ratsastuskiellon takia.

Noin taisin kirjoittaa 4.2 tehtyyn postaukseen. Noh - 2 kuukautta on kulunut! En tiiä pitäskö sanoo et ehkä tässä jutussa oli kohtalolla sormensa pelissä, mutta.. Toi positiivinen muutos on ehkä mahdollista! En viiti sanoa siitä sen kummempia koska asialla ei ole mitään varmuutta, mutta liittyy erääseen bloginkin parissa mun kautta tunnettuun hevoseen. Huomenna saanen siihen lisää varmuutta, ehkä, ja ehkä sitten viitsin kirjoittaa siitä bloginkin puolelle. :) Tosi hassua, koska hautasin tästä ideasta kaikki haaveet kun solisluu murtu ja pikkuhiljaa tästä onkin tullut todellisempaa.

Mutta joo! Sovittiin, että sunnuntaina/maanantaina mulla olis puolen tunnin liinatunti että tsekattais opettajan kanssa mun istuntaa. Mun jännittyneellä etukenoistunnalla on varmasti tekemistä ton tippumisen kanssa - jos istuisin tiiviisti siellä satulassa ja suorassa, niin enhän mä sieltä minnekään olis tipahtanut. Oisko nyt viimein aika opetella ratsastamaan? Aattelin et voisin ottaa vielä pari liinatuntia tässä reilun viikon sisällä, ja sitten jatkaa kouluvalkkaryhmässä!

Mut turhat löpinät sikseen, tän postauksen pointtihan oli tämä:

No joo ei kait sentään! Ei tällä nyt muuta virkaa ollut kuin ilmottaa että pääsen palaamaan kohta normaaliin arkeen :)
Katoin muuten mun ja Darcyn kaikkia kuvia ja videoita, oli pakko tehdä tämmönen pieni kooste :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti