tiistai 9. huhtikuuta 2013

Huippu Helmeri ja huippu tunti

Tän päiväsen tunnin jälkeen en voi todeta muuta kun et on ihan huikee fiilis! Pääsin pitkästä aikaa hyppäämään, ja ratsuksi sain Helmerin. Oon tasan kerran aikaisemmin hypännyt Helmerillä, eikä siitä kerrasta olekkaan niin positiivisia muistikuvia. Silloin alku oli yhtä vetokisaa, eikä mulla ollut mitään hajua kuinka toi hevonen toimii. En oo ratsastanut suokeilla about pariin vuoteen, ennen viime syksyä, mistä saattaakin johtua se että vieroksun niitä, enkä kovin mielelläni suokin selkään nouse. Mä oon kuitenkin päättänyt, että aion päästä tästä mun "kammosta" eroon. Tällä kertaa nousin satulaan päättäväisenä ja iloisin mielin. Päätin heti alussa, etten aio jännittää ja otan hevosen alusta asti hyvin kiinni ja tuntumalle, ilman mitään vetokisoja. Helmeri tuntu alusta asti tosi rennolta ja muutenkin järkevältä. Mulla oli koko ajan sellainen olo, että hevonen on täysin mun hallinnassa, vaikkei se aina malttanutkaan olla rauhassa sillä aikaa kun muut hyppäsivät. Yllätyin positiivisesti siitä, miten hyvin mun ja Helmerin yhteistyö pelas. Asioita missä koin itse onnistuvani hyvin, olivat laukan lyhentäminen, sekä se kuinka itse pääsin hyppyihin mukaan. Mun mielestä tää tunti meni tosi hyvin, niin mun että Helmerinkin osalta, enkä enempää olisi voinut toivoakaan!


2 kommenttia:

  1. Näyttääpä Helmeri kivalta ja onnelliselta, ku päässy loikkimaan (:

    VastaaPoista