sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Viikon tilannekatsausta

Hurman Helmeri
Tiistaina vakkaritunnilla Hurman Helmerillä. Oon mennyt sillä muutaman kerran syksyllä, kyseessä siis toi komee tukkajumala suokki :) Laitettiin sille apuohjat joiden nimeä en just nyt muista, mutta kuitenki että ois rennompi. Aluks en tiennyt taas yhtään miten mun pitäis sitä ratsastaa kun oon mennyt niin paljon Artulla, mut pikkuhiljaa se sieltä alko tulla. Meillä ei tainnu olla mitään varsinaista tehtävää, hämmästyttiin ku huomattiin että tunnista oli menny jo 45 minuuttia. Kulmiin ympyröitä ja jotain pientä, mut oli kumminki tosi kiva tunti ja noitakin "pikkujuttuja" on ihan hyvä hioa. Sain Helmerin ihan kivaan muotoon, apuohjilla oli varmasti vaikutusta asiaan mut ei se sieltä ihan ilmaseks tuu, kai siinä jotain peräänantoon viittaavaakin oli.. En tiedä! Oli kuitenki hyvä ja onnistunu fiilis tunnin jälkeen.

Perjantaina ei taitu tehdä tallilla mitään erikoista, mutta lauantaina kuvailtiin vähän videota tallipäivästä. Tiivistetysti tosta päivästä, herättiin kuuden aikoihin jotta voitais seittemältä kävellä tallille -25 asteen pakkasessa tekemään aamutallia. Tehtiin tallihommia ja ratsastettiin ja päästiin kotiin viiden aikoihin. :D Rankkaa! Ja nyt sunnuntaina käytiin liikuttamassa kakarat, Darcylla ainakin oli virtaa.. Juoksutin sen juoksutusvyön ja sivuohjien kanssa, lapsi vaan porskutti ympäri kenttää ja veti kivoja "pikku" pukkisarjoja laukassa.

Ja iloisia uutisia mulle, vaihdan mun vakkaritunnin kouluvalkkuryhmään, eli oon askelta lähempänä mun tämän vuoden tavoitteita! Tarkotus ois siis päästä ekaa kertaa kisaamaan koulua tän vuoden puolella..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti