sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Tavoitteita vuodelle 2013

Mulla ei oo taas hetkeen ollut mitään ajankohtasta postattavaa hepoista, ees Darcystä, koska en oo ollut hirveesti tallilla koska mm. isosjutut ja koeviikko sekä kyydit on painanu vähän päälle.

Mutta joo, aattelin kertoa vähän tämän vuoden tavotteita ja muuta lässynläätä. Tästä vuodestahan on nyt osa mennyt tosiaan solisluun paranteluun, mikä päivä päivältä näin kahden kuukauden jälkeen on ärsyttänyt yhä vaan enemmän. Aluks aattelin että lyhyt aika, mutta nyt ei enää jaksais ku on niin kivat kevättalven ilmat ja treeni-into vaan kasvaa! Etenkin jos nyt oiskin mahdollisuus päästä etenemään Darcyn kanssa. Mut ehkä tästä alkaa mun "uusi vuosi" :)

Eniten toivon ja odotan tältä vuodelta kisaamista. Oon ollut joskus aikojen alussa parissa harjoituskilpailuissa, mutta siihen mun kisahistoria jääkin. Tarkotus ois saada eka kokemusta seuratasolta, ja jos se sujuu niin suunnittelin ensivuodeksi aluelupaa. Tällä hetkellä mulla ei vaan oo yhtään tiedossa millä hevosella kisaisin ja treenaisin, vaikka mulla saattais olla pari ässää hihassa.. Suunnitelmat on ihan auki, mutta eiköhän tähän tilanteeseen tuu kesän myötä varmuutta.

Haluan oppia ratsastamaan erilaisia hevosia hyväksi. Virkeitä, laiskoja, tahmeita, herkkiä. Yhtäkään "pilallepotkittua" ei mun hevospiireistä löydy - tavallaan hyvä niin, mutta oishan se hienoa saada sellainen kulkemaan hyvin ja kivasti. Oon kyllä lyhyen ajan sisällä saanut ratsastaa tosi erilaisia hevosia ja pitkästa aikaa nuorta hevosta, joka on ollut tosi kiva kokemus :)

Helpon B:n ratsastaminen hyvin tuloksin. Prosenteilla ei nyt niinkään väliä, pääasiana ois se et itelle (ja hevoselle) jäis radasta hyvä mieli.

Viettää kiva hevosvuosi, yksinkertaisesti. Tää solisluu ei ollut todellakaan mitään kivaa, mutta pohjalta on helppo ponnistaa!

Ei pitäis olla mitään mahdottomia tavotteita ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti