lauantai 16. maaliskuuta 2013

Horse Fair 2013 ostoksia & katse tulevaan

HV Polon paita, 52 €. En ois ostanut varmaan muuten, mut oli 50 € lahjakortti joten mulle jäi maksettavaks vaan pari euroa.
Equipagen sukat, jonkun 5-10 €.. Kai. Mätsäämään uuteen paitaan, vanhaan takkiin ja housuihin :D
Roecklin hanskat, 30 €. Aattelin ostaa toiset vähän ohkasemmat, ja sopivamman kokoset. Tarviiks ees sanoo et nää on parhaat hanskat ikinä?
Vähän päivittelyä blogiin :) Ja kivoja uutisia mulle! Kävin tänään katsomassa mun melkeinsukulaisen hevosia, ja mua vähän kyseltiin josko haluisin tulevaisuudessa ratsastaa yhdellä 5-vuotiaalla suomenhevosella. No voitte kuvitella, että varmasti haluan! Joskus huhtikuussa ku solisluu mahdollistaa ratsastuksen, niin ois tarkotus mennä kokeilemaan miten natsataan yhteen.

EDIT: Joku sankari näköjään linkannut meidän blogin ht.nettiin :D Hyvät naurut tuli, hyvä mielikuvitus jollakin :) Mutta tosiaan, jos jollekin on epäselvää niin me ei kouluteta Darcya/Rahelia, vaan siitä vastaa ihan ammattilaiset :)

7 kommenttia:

  1. Ihan ihmeellist kyl et joku on tuolleen tehnyt..:D ite kirjotin tänä postausta ht.netist:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mut onneks on helppo suhtautuu huumoril :D Pitääki kattoo sun postaus :)

      Poista
  2. olipas kiva löytää toinenkin heppablogi missä kaksi kirjoittajaa :)

    käykää katsomassa myös mun ja kaverin blogi:
    http://dreamteam-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei noita kauheesti taida olla! :) Mennään tsekkaamaan.

      Poista
  3. Teille ois haastetta mun blogissa! :)

    http://awkwardsonja.blogspot.fi/2013/03/haaste-jossa-tarkea-luku-on-11.html

    VastaaPoista
  4. ette oo kirjottanu taas pitkään aikaan, nyyh )):

    VastaaPoista